دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

چه زمانی باید رابطه خود را تمام کنیم؟

وقتی رابطه شما شروع به خراب شدن می کند و به سمت سردی می رود، یا زمانی که احساس می کنید نیازهای شما به درستی برآورده نمی شود یا رابطه شما یک طرفه شده است، زمان آن است که این رابطه را تمام کنید. ما به شما کمک می‌کنیم تا تمام علائم هشداردهنده‌ای را که نشان می‌دهد رابطه شما نباید وجود داشته باشد را بررسی کنید.


1-شریک زندگی شما نیازهای شما را برآورده نمی کند.

چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

در یک رابطه سالم، شما و شریک زندگی‌تان می‌توانید نیازهای یکدیگر را با برقراری ارتباط با احساسات خود، ایجاد مرزهای سالم و داشتن پایه‌ای محکم برآورده کنید. اگر احساس می کنید که شریک زندگی شما به طور مداوم از برقراری ارتباط و درک نیازها و خواسته های شما امتناع می ورزد، ممکن است زمان پایان دادن به همه چیز فرا رسیده باشد .

مثالی از یک رابطه سالم: شما واقعا از محبت فیزیکی لذت می برید و این را به شریک زندگی خود ابراز می کنید. او تلاش می کند تا کمی با شما تماس فیزیکی بیشتری داشته باشد، مانند در آغوش گرفتن شما.

مثالی از یک رابطه ناسالم: به شریک زندگی خود می گویید که از تماس فیزیکی لذت می برید، اما او هرگز شما را در آغوش نمی گیرد، حتی اگر چندین بار این نیازها را با او به اشتراک بگذارید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


2-شما احساس اعتماد نمی کنید.

چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

اعتماد پایه هر رابطه موفقی است. بدون آن، شما دائماً در حال حدس و گمان هستید که شریک زندگی شما چه می گوید و چه می کند و نمی توانید ارتباط معناداری با او ایجاد کنید. با این حال، اعتماد یک شبه از بین نمی رود - این اغلب یک تجربه طولانی مدت است که از شک، سوء ظن، اضطراب و ترس ایجاد می شود.

مثالی از یک رابطه سالم: شریک زندگی شما در مورد کاری که انجام می دهد و جایی که می رود، به شما توضیح می دهد و شما اطمینان دارید که هر زمان که با شما صحبت می کند، صادق است.

مثالی از یک رابطه ناسالم: شریک زندگی شما می گوید که امشب اضافه کار می کند، اما متوجه می شوید که او در زمان معمول خود محل کار را ترک کرده است. این ممکن است باعث شود در آینده به شریک زندگی خود شک کنید، که می تواند به شک، اضطراب و نیاز به کناره گیری تبدیل شود.


3-خانواده و دوستان صمیمیتان، شریک زندگی شما را دوست ندارند.

چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

شاید دوستانتان یا والدینتان هرگز حرف مثبتی برای گفتن در مورد او نداشته باشند و مدام شما را ترغیب به جدا شدن از او می کنند. در حالی که نظرات و قضاوت آنها مطلق نیست، آنها می توانند نشانه این باشند که شریک زندگی شما بهترین گزینه ممکن برای شما نیست.

مثالی از یک رابطه سالم: دوستان و عزیزان شما در مورد اینکه شریک زندگی شما چقدر مهربان و محترم است و چقدر دوست دارند با او وقت بگذرانند صحبت می کنند.

مثالی از یک رابطه ناسالم: دوستان و عزیزان شما می گویند که چقدر "احساس بدی" نسبت به شریک زندگی شما دارند و هرگز احساس نکرده اند که او برای شما مناسب است.


4-از گذراندن وقت با شریک یا همسرتان لذت نمی برید.

چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

اگر نتوانید از بودن با شریک زندگی خود لذت ببرید، نشانه خوبی نیست - در واقع، ممکن است نشانه این باشد که زمان پایان دادن به کارها فرا رسیده است.

مثالی از یک رابطه سالم: شما دائما برای گذراندن زمان با شریک زندگی خود، مانند داشتن یک قرار هفتگی، وقت می گذارید.

مثالی از یک رابطه ناسالم: اختصاص دادن زمان برای شریک زندگی خود مانند یک کار طاقت فرسا به نظر می رسد.


5-شما در مورد بودن با دیگری خیال پردازی می کنید.

چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

بسیاری از مردم لحظات کوتاهی دارند که در آن رویای بودن با شخص دیگری را در سر می پرورانند، مانند علاقه مندی به افراد مشهور. با این حال، این خیالات کوتاه و زودگذر است. مهمتر از آن، آنها با احساسات و درک شما از رابطه فعلیتان تداخل نمی کنند. اگر مدام به قرار ملاقات با شخص دیگری فکر می کنید، ممکن است زمان جدایی فرا رسیده باشد. 

مثالی از یک رابطه سالم: شما چند لحظه به آن فرد رویاپرداز فکر می کنید، اما به راحتی می توانید افکار را از ذهن خود بیرون کنید.

مثالی از یک رابطه ناسالم: شما اغلب به آن شخص خاص فکر می کنید، حتی زمانی که با شریک فعلی خود وقت می گذرانید.


6-شما واقعاً به رابطه اهمیت نمی دهید.

چند نشانه واضح که به شما می گوید: زمان جدایی فرا رسیده است!

برای شما سخت است که برای به نتیجه رساندن رابطه تلاش کنید. روابط یک طرفه اغلب توسط شریکی مشخص می شود که از عذرخواهی یا فداکاری قابل توجه در رابطه خودداری می کند.اگر دیگر عشق را احساس نمی کنید معتبر و قابل درک است - اما اگر اینطور باشد، ادامه دادن رابطه منصفانه نیست.

مثالی از یک رابطه سالم: شما و شریک زندگیتان به طور مرتب تلاش می کنید تا رابطه خود را پابرجا نگه دارید - گفتگوهای عمیقی دارید، مرتب سازش می کنید و هر دوی شما وقتی اشتباهاتی مرتکب می شوید، آن را می پذیرید.

مثالی از یک رابطه ناسالم: شما احساس نمی کنید که رابطه دیگر برای شما اولویت اصلی است و به ندرت زمانی را برای صحبت و بررسی با شریک زندگی خود اختصاص می دهید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده