خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

چگونه جذاب باشیم؟

آیا آماده هستید که به فردی پر جنب و جوش، به یاد ماندنی و جذاب تبدیل شوید؟ آیا برای ایجاد کاریزمای خود و ایجاد روابط قوی با دیگرانی که عموماً از بودن شما لذت می برند آماده اید؟ از فکر خسته کننده یا غیرجذاب بودن خود دست بردارید و گام های پیشگیرانه ای بردارید تا اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید و از دیگران قدردانی بیشتری کسب کنید.


1-سبک زندگی سالم را بپذیرید.

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

 بدن سالم اغلب یک ویژگی جذاب در نظر گرفته می شود. این بدان معنا نیست که شما باید یک بدنساز یا دونده ماراتن شوید. با گرفتن تصمیمات اساسی سالم در زندگی روزمره خود شروع کنید. حفظ یک سبک زندگی سالم می تواند نشان دهنده بلوغ و مسئولیت پذیری باشد که ویژگی های جذابی برای یک همسر احتمالی است.


2- خود را مرتب نگه دارید

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

دوش گرفتن بیشتر مشکلات را حل می کند. دندان های خود را مرتب مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. موهای خود را شانه کنید. کوتاهی موی منظم داشته باشید. ناخن های خود را تمیز نگه دارید و بوی خوبی بدهید. رایحه تاثیر قوی بر جذابیت دارد. بهداشت فردی بسیار مهم است.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


3-در زبان بدن خود جذاب باشید. 

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

زبان بدن، می تواند جذاب تر از هر لباسی باشد. شما می توانید از زبان بدن خود برای انتقال در دسترس بودن و جذابیت استفاده کنید. دست‌هایتان را روی هم نگذارید، و مدام گوشیتان را چک نکنید، کیفتان را در آغوش نگیرید. هر یک از اینها می تواند القا کند که، یک فرد بسته و غیرقابل دسترس هستید.


4- دست های خود را نشان دهید.

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

به طور کلی، زمانی که نمی توانیم دست های کسی را ببینیم، در اعتماد به او مشکل داریم. تحقیقات نشان می دهد که جذاب ترین ویژگی یک فرد در دسترس بودن اوست. هنگامی که در حال معاشرت هستید، به مردم نشان دهید که می‌خواهید با در دسترس نگه داشتن وضعیت خود با آنها ارتباط برقرار کنید. دستان خود را در جیب، زیر میز یا کت خود قرار ندهید. اگر افراد نتوانند دستان شما را ببینند، ممکن است کمتر با شما ارتباط بگیرد.


5-حفظ تماس چشمی

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

ارتباط چشمی خوب می تواند بیشتر از کلمات ارتباط برقرار کند. از طریق تماس چشمی می توانید بیان کنید که درگیر هستید، گوش می دهید و در حال حاضر هستید. می توانید نشان دهید که به فردی که به او نگاه می کنید اهمیت می دهید. از نگاه کردن به پایین خودداری کنید. این می تواند نشان دهد که شما بی علاقه هستید. گاهی اوقات تماس چشمی بیش از حد می تواند ترسناک یا عجیب باشد. تمرین کنید که تماس چشمی را برای یک ثانیه بیشتر از حد معمول نگه دارید و روی چیزی مانند رنگ چشم افراد تمرکز کنید. این نوع ارتباط چشمی با شخصیت تر است.


6-اول گوش کنید.

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

دیگران را تشویق کنید تا در مورد خودشان صحبت کنند. توجه و قدردانی کامل خود را تنها با تمرکز به آنها معطوف کنید. وقتی به افراد اجازه می‌دهیم در مورد خودشان صحبت کنند، باعث ایجاد واکنش‌های لذت در مغزشان می‌شود.


7-از آنها در مورد چیزهای مثبت زندگیشان بپرسید. 

چگونه فردی جذاب و کاریزماتیک باشیم؟

از آنها در مورد چیزهای مثبت زندگیشان بپرسید. وقتی پاسخ دادند، از آنها بپرسید که به طور کلی در مورد زندگی چه احساسی دارند. از آنجایی که قبلاً راجع به سؤال اول پاسخ مثبت دریافت کرده اید، به احتمال زیاد برای سؤال دوم پاسخ مثبت دریافت می کنید که منجر به یک تجربه کلی مثبت با شما می شود. از طریق روشی که به آنها اجازه می دهید خود را برای شما بیان کنند، به یاد ماندنی و جذاب شوید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده