دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

روش هایی برای خارج کردن رابطه از یکنواختی و عادی شدن

برای برخی افراد، رابطه نوعی جرقه از دست رفته است. بعد از اتمام مرحله ماه عسل همه چیز معمولاً آرام می شود، بنابراین ناامید نشوید که رابطه شما شور و نشاط قبلی را ندارد. صرف نظر از این که چرا شور و شوق از دست رفته است، راه های زیادی برای شما وجود دارد تا یکنواختی ها را از بین ببرید.


روابط کار هستند، اما این بدان معنا نیست که کار سرگرم کننده نخواهد بود. 

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

دو چیز وجود دارد که باید قبل از شروع تلاش برای تقویت رابطه خود بدانید. اول، روابط نیاز به تلاش دارد. به این به عنوان یک شغل فکر کنید. شما باید اهمیت بدهید، توجه کنید و در حفظ رابطه خود فعال باشید. دوم، شما باید مشتاقانه منتظر کار باشید! در یک رابطه سالم، بیشتر از آن چیزی که در آن صرف می کنید، بهره می برید. خودتان را تقویت کنید و هیجان زده شوید که همه چیز را با هم قسمت کنید! به راحتی می توان فکر کرد که یک رابطه بسیار شبیه ماشین است. نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد و باید هر از چند گاهی روی آن کار کنید تا مطمئن شوید که همه چیز خوب پیش می رود.

اگر شما و یا شریک زندگیتان بی تفاوت شده اید، بیشتر از حد معمول دعوا می کنید یا هر دوی شما از نظر عاطفی ویا فیزیکی از هم دور شدید، ممکن است کسالت در رابطه شما یک نگرانی جدی باشد. اگر این مورد است، ممکن است ارزش بررسی زوج درمانی را داشته باشد.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

با شریک زندگی خود صحبت کنید تا ببینید او چه احساسی دارد.

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

هیچ راهی برای حل مشکل وجود ندارد اگر ندانید مشکل چیست! لازم نیست این چیز بزرگ و عمیقی باشد. فقط بررسی کنید تا ببینید هر دوی شما کجا ایستاده اید. ممکن است بگویید: «هی، حالت خوبه؟ آیا احساس می‌کنید که اخیراً یک جورهایی در حال خرابکاری بوده‌ایم؟» یا، "آیا احساس می کنید که ما بیش از حد در یک روال عادی افتاده ایم؟» سعی کنید باز باشید و فقط به پاسخ آنها گوش دهید.

اگر آنها می گویند که حوصله ندارند اما شما قطعاً از این رابطه خسته هستید، در مورد آن صحبت کنید. به آنها بگویید که می خواهید همه چیز را با هم تقسیم کنید و ببینید که چگونه پاسخ می دهند. تا زمانی که آنها را به خاطر احساس خود سرزنش نکنید، آنها باید پاسخ مثبت دهند.

اگر شریک زندگی تان اعتراف کرد که او خسته شده است و شما هم بی حوصله هستید، در مورد آن صحبت کنید! در مورد یک استراتژی بحث کنید و برای حل مشکل با هم هدف تعیین کنید. زمانی که صحبت خود را تمام کنید، هر دو احساس بهتری خواهید داشت!


خودجوش و احمق باشید.

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

با شریک زندگی خود به روش های تازه و غیر منتظره درگیر شوید. اگر شریک زندگی تان به پلیور زشتی که دارید می خندد، مخفیانه آن را در قرار بعدی خود بپوشید. در خواربارفروشی وانمود کنید که دچار فراموشی شده اید یا به باریستای کافی شاپ یک نام جعلی مسخره بدهید. زوج هایی که با هم می خندند با هم می مانند و به اشتراک گذاشتن جوک های معمولی راهی عالی برای شکستن هر گونه یکنواختی است. برخی از زوج ها از رفتن به خواربار فروشی متنفرند. برخی از زوج‌ها آن را به یک فعالیت هیجان‌انگیز تبدیل می‌کنند که در آن درباره تمام وعده‌های غذایی فانتزی که می‌خواهند درست کنند، در حین شوخی صحبت می‌کنند. حتی اگر کارهایی که با هم انجام می دهید لزوماً ذاتاً سرگرم کننده نیستند، به این معنی نیست که نمی توانید آنها را به چیز جالب تری تبدیل کنید!


راه های جدیدی برای برقراری ارتباط ایجاد کنید.

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

اگر همیشه می گویید "روزتان چطور بود؟" هر زمان که شریک زندگی شما از سر کار به خانه می آید، سعی کنید این عادت را با "بهترین قسمت روز شما چه بود؟" جایگزین کنید. این تغییرات کوچک، جرقه بیشتری را در تعاملات روزانه شما به ارمغان می آورند. 

اگر تعداد زیادی پاسخ برای سؤالات اساسی دریافت کردید، آنها را بررسی کنید تا واقعاً پاسخ دهید! اگر از آنها بپرسید که برای شام چه می‌خواهند بخورند و آنها فقط می‌گویند: «هرچه می‌خواهید»، ممکن است بگویید: «نه، واقعاً! امروز روز توعه، دقیقا چی دلت کشیده بخوری؟»

شریک زندگی خود را به طور تصادفی تأیید کنید. یک «دوستت دارم» تصادفی را بیرون بیندازید و از انتخاب لباس آنها قبل از رفتن به محل کار تعریف کنید. این جملات تاکیدی روزانه واقعاً احساس مثبت تری را برای شریک زندگی شما ایجاد می کند که باعث تشویق تعاملات مثبت بیشتر می شود.

کاملاً صادق باشید. اگر از شما سوالی پرسیدند، حقیقت را به آنها بگویید. 


خودتان یک کار سرگرم کننده انجام دهید.

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

اگر کمی استقلال را دوباره به دست آورید، صحبت های بیشتری با هم خواهید داشت. وقتی شما دو نفر هر شب را با هم به تماشای تلویزیون می گذرانید، ممکن است چیز زیادی برای گفتگو یا ارتباط وجود نداشته باشد. یک سرگرمی جدید انتخاب کنید یا یک شب در هفته را به انجام کاری که دوست دارید اختصاص دهید. گذراندن کمی زمان جدا از هم برای دنبال کردن علایق خود راهی عالی برای شما دو نفر برای یافتن موضوع جدیدی برای گفتگو است. شریک زندگی خود را به انجام همین کار تشویق کنید! به این ترتیب، شما دو نفر می توانید دوباره به هم متصل شوید و همه چیزهایی را که انجام داده اید به اشتراک بگذارید.

گزینه های بالقوه می تواند شامل پیوستن به یک تیم ورزشی تفریحی، پرواز بادبادک ها، شرکت در کلاس نقاشی یا عکاسی از طبیعت باشد. راستش را بخواهید، هر چیزی که شما را مجبور کند از خانه بیرون بیایید و درگیر کاری شوید، کمکتان می کند!


چیز جدیدی را با هم امتحان کنید.

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

اگر روال خسته کننده است، یک فعالیت جدید را برای انجام با هم انتخاب کنید! با هم در کلاس آشپزی شرکت کنید یا یک شب در هفته را به امتحان کردن یک رستوران جدید اختصاص دهید. اگر همیشه برنامه‌های جدید نتفلیکس را تماشا می‌کنید، یک شب را به تماشای فیلم‌های قدیمی بگذرانید. حتی زمانی که تغییر کوچکی به نظر می رسد، هر گونه اختلال در روال معمول شما، پتانسیل گفتگوی تازه و صمیمیت مجدد را ایجاد می کند.

اگر کاری وجود دارد که شما یا شریک زندگیتان همیشه می خواستید انجام دهید اما هیچ وقت برای آن وقت یا انرژی نداشتید، دیگر زمانی مانند الان وجود ندارد!

زمانی که با هم کاری منحصر به فرد انجام می دهید، قانون «بدون تلفن» را اجرا کنید. هیچ چیز به اندازه کسی که نمی تواند پیامک یا چک کردن اینستاگرام را متوقف کند صمیمیت را خراب نمی کند!


برای مدتی از شهر خارج شوید.

چگونه یک رابطه یکنواخت نداشته باشیم؟

تعطیلات راهی فوق العاده برای تزریق شور و شوق و سرگرمی است. اگر مدت زیادی است که با هم به جایی سفر نکرده اید، جایی را انتخاب کنید که یکی از شما آرزوی بازدید از آن را داشته و در واقع این کار را انجام دهید! اگر همیشه سفر تابستانی خود را در یک شهر می گذرانید، مقصد جدیدی را انتخاب کنید. داشتن تعطیلاتی که منتظر آن باشید به تحریک رابطه شما کمک می کند و تجربه مشترک هم هیجان انگیز و هم خاطره انگیز خواهد بود. 

  • برای اینکه بیشتر به دنبال هیجان باشید، از شخص دیگری بخواهید سفر شما را رزرو کند! به آنها بگویید تا شب قبل به شما نگویند کجا می روید و مکان جدیدی را بدون برنامه سفر، برنامه یا انتظاری کشف کنید. سفرهای جاده ای همیشه راه های ارزانی برای انجام کارهای جدید هستند. شما هرگز نمی دانید که در جاده باز به چه چیزی خواهید رسید!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده